𝐑𝐞𝐧𝐝𝐞đĻ𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐟 𝐞đŦ𝐭𝐡𝐞𝐭đĸ𝐞𝐤?

Zonder wrijving geen glans is een mooie uitspraak, maar af en toe ook gewoon een mood killer. Want wat is er nu frustrerender dan dat je een prachtig idee of ontwerp hebt en iemand alleen maar naar de cijfers onder de komma kijkt.

Uiteraard is het in mijn vak belangrijk dat alle keuzes die er gemaakt worden ÊÊn doel dient en dat is rendement maken op een pand.

Ik ontwerp multi-tenant gebouwen en zorg dat deze panden weer klaar zijn voor de toekomst qua werk en service concept. De pandeigenaar wil dat alle ruimtes verhuurd zijn en er een mooi rendement op gedraaid wordt.

Ik dien uiteraard meer doelen dan alleen rendement. Ik zorg voor een prettige werksfeer en een pand met een merkverhaal die werkt als een magneet voor huurders en de klanten van huurders.

Want als je als bedrijf in een mooi pand zit, straalt het ook af op je bedrijf en daarmee op je klanten. Zeg nu zelf, je voelt je zelf ook aangetrokken tot mooie en fijne locaties toch?

Rendement en esthetiek zijn naar mijn mening dan ook echt verbonden aan elkaar. Uiteraard zijn budgetteringen belangrijk, maar soms moet je ook gewoon all-in gaan om jezelf en je pand echt op de kaart te zetten. It pays of in the end.

Have a Fresh day!

Met warme groet,
Michou

image