Hallo collega ondernemers,
Ik wil graag kijken hoe ik dit platvorm wat meer kan benutten voor mijn contacten met jullie, buiten de evenementen om. Ik ben daarin zoekende, ik ben namelijk iemand die 'het beste gaat op' รฉcht contact, een goed gesprek en op die manier direct voelen, zien of horen of je voor elkaar iets kunt betekenen. Communicatie is niet voor niets zo'n 95% non-verbaal en dat is toch lastig met een geschreven tekst. Maar ik stel me graag even voor op dit platvorm en als je nu denkt dat het interessant kan zijn om in contact te komen met elkaar, een keer een kop koffie doen of elkaar te spreken op het volgende evenement, reageer dan even op deze post, stuur een connectieverzoek of bel me even en dan spreken we af!

Wie ik ben, Ik ben Annemieke Gijsbers, sinds 2019 eigenaar van Inlead, getrouwd met Rob Kimpen (ook ondernemer) en een dochter van 14 jaar.
Ik heb een passie voor mens, gedrag en verandering en ik heb een missie, namelijk: ๐ง๐š๐ฆ๐ž๐ฅ๐ข๐ฃ๐ค: ๐‘๐ฎ๐ข๐ฆ๐ญ๐ž ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ ๐ญ๐š๐ฅ๐ž๐ง๐ญ, ๐ ๐ž๐๐ซ๐š๐  ๐ž๐ง ๐ฏ๐ž๐ซ๐š๐ง๐๐ž๐ซ๐ข๐ง๐  ๐ข๐ง ๐ž๐ฅ๐ค ๐›๐ž๐๐ซ๐ข๐ฃ๐Ÿ, ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ ๐š๐ฅ๐ฅ๐ž ๐ฆ๐ž๐๐ž๐ฐ๐ž๐ซ๐ค๐ž๐ซ๐ฌ!
๐Ÿš€ Veranderingen daadwerkelijk laten slagen, samenwerken, elkaars talenten benutten en in gesprek blijven met elkaar is geen vanzelfsprekendheid. Maar al te vaak leidt dit tot 'gedoe' wat resulteert in situaties zoals een 'eilandencultuur', hoog verzuim, onvoldoende focus op de gezamenlijke resultaten, onverwachts vertrek van medewerkers, medewerkers die zich onvoldoende gezien voelen of niet in de juiste functie zitten. Ik zie leidinggevende stoeien hoe hier sturing aan te geven. Ze zien de potentie van het individu en het team, maar het komt onvoldoende tot uiting. โ—Daardoor wordt minstens 1/3e van het talent in het team of bedrijf niet gezien en niet benut, waardoor de betrokkenheid en effectiviteit afneemt. Deze problemen worden vaak aangepakt door het invoeren van nieuwe processen, een reorganisatie of het aannemen van een andere manager of medewerker. Het probleem en daarmee ook de oplossing zit zelden in de structuur of het personeelsbestand. Het zit 'm op de (onbewuste) laag van talenten, fragiele krachten, teamdynamiek & patronen en leiderschap.

โœ…De werkwijze van Inlead maakt talent en ontwikkelpotentieel in รฉรฉn oogopslag zichtbaar en we verbinden dat aan het gedrag en de patronen van het team en het (persoonlijk) leiderschap.
โœ…We gaan samen aan de slag om mensen meer vanuit hun natuurlijke talent te laten werken, we kijken naar rollen & taken i.p.v. functies en we faciliteren groei en duurzaam leiderschap in jouw en je team!
โœ…Een traject bij Inlead geeft je bewustwording, inzicht en praktische handvaten die leiden tot meer werkplezier, betrokken medewerkers, een effectieve samenwerking en duurzaam leiderschap.
Ik help je graag als je als bedrijf, ondernemer, team of individu รฉcht aan de slag wil en je een eerlijke sparringpartner nodig hebt.

Mijn manier van werken is:
* Deskundig en bevlogen, daardoor aanstekelijk en inspirerend;
* Oprecht nieuwsgierig en verbindend, vanuit de kracht van vragen stellen;
* Open en direct, waardoor je precies weet wat je aan me hebt.
Mijn visie; โ€œAls we vanuit onze talenten werken doen we niet alleen onszelf een plezier, maar ook de mensen met wie we samenwerken. Daarom is investeren in mensen, leiderschap en cultuur een absolute voorwaarde voor groei en behoud van personeel".

image