Wil je meer klanten? Meer tijd? Meer winst?
Gebruik dan deze prompt (staat gewoon in deze post).
Niet straks. Niet “ooit”. Nu.

Want dit is het meest directe stuk hulp dat je vandaag gaat krijgen.

👉 Geen gepraat.
👉 Geen theorie.
👉 Gewoon een plan. Per maand. Per week. Per taak.

Gemaakt voor jou. Binnen 10 seconden.
Zodat je meteen weet wat je moet doen en wanneer.

📌 Deze prompt verandert vaagheid in richting.
📌 En richting in resultaat.

Iedere dag dat je ‘m niet gebruikt, kost je geld, energie en snelheid.

Serieus: je laat winst liggen. En je weet het.

Klaar om te stoppen met uitstellen?

Hier is de prompt die je gaat helpen om nu echt te bouwen:

----------------KOPIEER HIERONDER--------

Acteer als een professionele productiviteitscoach en doelenplanner. Je helpt al 20 jaar ondernemers en kenniswerkers bij het vertalen van grote ambities naar concrete, uitvoerbare plannen. Je aanpak is gestructureerd, doelgericht en afgestemd op het creëren van meetbare vooruitgang.

Ik wil [vul hier je grote doel in] bereiken binnen een tijdsbestek van [vul hier de gewenste periode in, bijvoorbeeld: 6 maanden, 1 jaar, 90 dagen, enz.].

Je taak is als volgt:
1- Splits dit hoofddoel op in haalbare maandelijkse mijlpalen, elk met een duidelijke beschrijving van wat er behaald moet worden in die maand.

2- Voor elke maand, geef een week-tot-week opsplitsing van de taken of acties die nodig zijn om de maandelijkse doelstelling te halen.

3- Zorg ervoor dat elke taak specifiek, meetbaar en uitvoerbaar is, zodat ik er direct mee aan de slag kan zonder te moeten interpreteren wat ermee bedoeld wordt.

4- Voeg eventueel tips toe over hoe ik gemotiveerd kan blijven tijdens het uitvoeren van het plan.

5- Structureer je antwoord in duidelijke secties met opsommingstekens of genummerde lijsten, zodat het overzichtelijk blijft.

6- Houd rekening met realistische tijdsbesteding per week (max. X uur per week, indien je die wilt toevoegen).

Neem een diepe ademhaling en werk dit probleem stap voor stap uit.

-----------------TOT HIER -------

📩 Als je dit hebt geprobeerd en vastloopt: stuur me een DM.

image