Is het tijd om jouw visionaire marketing ideeën te ontkiemen?
Weet je nog toen je je eerste fiets kreeg? Je dacht dat je meteen de Tour de France kon winnen. Nou, je merkpropositie is net zoiets als die fiets. Zonder een sterke propositie trap je nog steeds op zijwieltjes.
Denk aan de propositie als de kern van je bedrijf. Het vertelt je klanten waarom ze jou nodig hebben (en niet je concurrent die nog steeds denkt dat faxen een ding is). Wil je echt impact maken? Zorg dan dat je propositie zo scherp is als een Zwitsers zakmes.
En hé, als je je nog steeds afvraagt waarom een sterke propositie belangrijk is, dan fiets je waarschijnlijk nog met je zijwieltjes rond. Tijd om die af te schroeven, toch?
Proposities: ze maken het verschil tussen een eenmalige klant en een levenslange fan.
Wil je weten hoe je een killer propositie ontwikkelt? DM me! 🚴♂️💨"
---
Hi! Ik ben Daphne en ik help Innovatief Bouwend NL op een slimme, snelle en doeltreffende manier te positioneren en te branden. Met als resultaat: groeikansen, markt(h)erkenning en een flinke concurrentieboost!
Is het tijd om jouw visionaire marketing ideeën te ontkiemen? Laat mij je helpen om razendsnel jouw concept op papier te zetten en te visualiseren.
#propositie#waardepropositie #conceptontwikkeling #positionering #branding#zichtbaarheid