๐ช๐ฎ๐ ๐ฑ๐ผ๐ฒ ๐ท๐ฒ ๐ฎ๐น๐ ๐ถ๐ฒ๐บ๐ฎ๐ป๐ฑ ๐๐ฎ๐ป ๐ท๐ฒ ๐๐๐ฒ๐ฒ๐น๐?
Wij kwamen deze quote tegen van Alan Alda:
โI'm in the real world, some people try to steal from me, and I stop them, frequently, take them to court. I love a good lawsuit. It's fun.โ
Deze quote doet ons denken aan een vaste klant van ons, voor wie wij regelmatig optreden tegen inbreuken en procedures voeren. Bij deze klant vinden namelijk op grote schaal inbreuken plaats op haar intellectuele eigendommen. Partijen gebruiken haar beelden zonder daarvoor te betalen. Niet met kwade intenties, maar het blijft inbreuk. Onze klant maakt hier korte metten mee.
Het bestrijden van deze inbreuken levert haar regelmatig duizenden euroโs per maand op. Afgelopen kwartaal was dit โฌ 11.500,00. Dit is dus geld dat onze klant laat liggen als ze hier niet tegen optreedt. Onze visie: niet afwachten, maar actie ondernemen om de beste resultaten te behalen.
Als iemand steelt van jou, wat doe jij dan?
๐ท Robert van Tienen

Sharon Van Tienen de Rijder
https://www.linkedin.com/posts..../ajcderijder_%3F%3F%
Delete Comment
Are you sure that you want to delete this comment ?
Petra Donkers
Wat een krachtige quote en een inspirerend verhaal! Het is geweldig om te zien hoe jullie klant de regie in eigen handen neemt en niet aarzelt om voor haar rechten op te komen.
Zelf weet ik niet precies wat ik zou doen, maar het hangt natuurlijk af van de situatie. Het is in ieder geval iets om over na te denken, en dit verhaal zet me daar zeker toe aan. Ik vermoed dat veel mensen en bedrijven niet meteen actie ondernemen, terwijl dat juist zo belangrijk is.
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe je erachter komt of iemand je intellectuele eigendommen gebruikt zonder toestemming. En wat moet je eigenlijk wel of niet registreren om jezelf te beschermen?
Delete Comment
Are you sure that you want to delete this comment ?