#miscommunicatie #ppr #nlp #communicatie #succes
Comment reported successfully.
Post was successfully added to your timeline!
You have reached your limit of 5000 friends!
File size error: The file exceeds allowed the limit (5 GB) and can not be uploaded.
Your video is being processed, We’ll let you know when it's ready to view.
Unable to upload a file: This file type is not supported.
We have detected some adult content on the image you uploaded, therefore we have declined your upload process.
To upload images, videos, and audio files, you have to upgrade to pro member. Upgrade To Pro
In order to sell your content and posts, start by creating a few packages. Monetization
Miscommunicatie voor gevorderden
Onlangs kreeg ik van iemand in mijn netwerk een telefoontje. Prima, niets mis mee.
Echter, deze persoon gaf een inleiding van zeker tien minuten vol zinnen met meerdere bijzinnen.
Al die tijd dacht ik: ‘waar gaat dit naartoe’? Ik werd ongeduldig en had de neiging hem af te kappen. Met mijn hand maakte ik bewegingen als om hem aan te sporen to the point te komen.
Eindelijk vertelde hij me waarvoor hij belde, vlak voordat ik volledig was afgehaakt. Dat had ook in twee minuten gekund.
Ik houd ervan dat ik kort en bondig en feitelijk geïnformeerd word. Geen small talk, maar zeggen waarvoor je belt, zodat ik snel weet waaraan ik toe ben en verder kan met waarmee ik bezig was.
Degene die mij belde, houdt van social talk. Hij vindt het lastig om snel tot de kern te komen.
Ik ben geïnteresseerd in de boodschap, alleen niet in de ‘woord-spaghetti’ eromheen…
#communication #NLP #[34] #taal
Delete Comment
Are you sure that you want to delete this comment ?